LADYFIT Fitness - Antrenament online

Nu sunt spectacole active pentru acest eveniment!

Detalii eveniment

Luni

18: Double Trouble - tonifiere incepatori (cu Cristina Chelba si Raluca Preda)

Descriere: Un antrenament nou, inedit, creat de Cristina Chelba si Raluca Preda.

Vom lucra tot corpul: picioare, upper body, abs si fesieri (in ordinea asta) cate doua serii din fiecare exercitiu.

19: Power Intervals - HIIT avansati (cu Andreea Stafie)

Descriere: High intensity interval training cu 40 de runde de exercitii de forta cu propria greutate corporala. Fiecare runda are 40 de secunde de exercitiu intens, urmat de 20 de secunde de cardio light. Un exercitiu de forta se repeta timp de 2 runde. Exercitiile de forta din timpul rundelor le poti face in ritmul tau la inceput. Cand ajungi sa stapanesti bine tehnica lor, poti adauga viteza. Vei arde grasime, vei capata rezistenta si forta fizica!

20: AAA - tonifiere incepatori (cu Oana Niță) 

Descriere: AAA, adica arms, abs & ass, este un antrenament static de tonifiere compus din 15 minute brate, 15 min abdomen si 15 minute coapse si fesieri. Vom lucra atat in picioare cat si la salteluta iar intensitatea este mica spre medie.

21: AAA - tonifiere incepatori (cu Oana Niță) 

Descriere: AAA, adica arms, abs & ass, este un antrenament static de tonifiere compus din 15 minute brate, 15 min abdomen si 15 minute coapse si fesieri. Vom lucra atat in picioare cat si la salteluta iar intensitatea este mica spre medie.

Marti

18: Booty Burn - tonifiere incepatori (cu Paula Naidin)

Descriere: Program de tonifiere pentru zona inferioara a corpului. Incepem cu exercitii pentru picioare timp de 15 minute, apoi coboram la saltea unde ne vom concentra pe coapse, abdomen si fesieri.

19: Core de Force - HIIT avansati (cu Oana Niță)

Descriere: CORE DE FORCE ® este mult mai mult decât o clasă tipică cardio. Este un antrenament specializat, axat pe core-ul / abdomenul interior, inspirat din artele marțiale mixte mondiale. 

Prima parte MMA (mixed martial arts) – cuprinde miscari combinate inspirate din MMA. Impartite in runde de 3 minute de punching, kicking, si jabbing, aceste miscari din Box, Kickboxing și Muay Thai dizolva grăsimea, cresc rezistenta si întăresc si definesc abdomenul.

Partea a 2-a FIGHT CONDITIONING – cuprinde exercitii de fitness cu greutatea corpului. Veți executa exercitiile folosind propria greutate corporala pentru rezistență, eliminând necesitatea unor echipamente suplimentare.

Partea a 3-a MMA PLUS: La exercitiile din prima runda vom adaunga pentru un plus de forta si rezistenta, cate un exercitiu bonus.

Cardio Spikes – exercitii de tranzitie dintre seturi si runde. Căutați exercitii pentru arderea finala a caloriilor? Le-ati gasit. Aceaste exercitii de maxima intensitate cardio vă vor atinge limitele pentru rezultate definitive.

20: Postural - tonifiere incepatori (cu Marcela Petridean)

Descriere: Atentie! Vei avea nevoie de un prosop pentru a executa exercitiile din cadrul acestui antrenament.

Postural este un antrenament creat special pentru persoanele care petrec multe ore pe zi pe scaun. Acest antrenament include exercitii de Pilates executate la saltea, exercitii executate cu prosop (in loc de baston).

Exercitiile din ora de Postural sunt gandite sa fie executate indiferent de nivelul de rezistenta al clientelor care participa la ora.

Elementele de Pilates le ajuta pe clientele obisnuite ale acestui antrenament sa aiba un abdomen ferm, o talie frumos conturata si musculatura care sustine coloana vertebrala dezvoltata corect si echilibrat. Sunt miscari lente, controlate, care lucreaza foarte eficient musculatura taliei, a abdomenului si a spatelui.

Desi nu este o ora de kinetoterapie, acest antrenament integreaza cu succes beneficiile gimnasticii medicale.

Exercitiile ajuta la dezvoltarea unei musculaturi ferme pentru intregul corp, insa accentul cade pe muschii spatelui, ai abdomenului, bratelor si feselor.

Miscarile sunt lente, fiind un antrenament in care accentul cade pe forma corecta de executie si rezultatele sunt vizibile in timp scurt tocmai datorita acestui aspect.

21: Postural - tonifiere incepatori (cu Marcela Petridean)

Descriere: Atentie! Vei avea nevoie de un prosop pentru a executa exercitiile din cadrul acestui antrenament.

Postural este un antrenament creat special pentru persoanele care petrec multe ore pe zi pe scaun. Acest antrenament include exercitii de Pilates executate la saltea, exercitii executate cu prosop (in loc de baston).

Exercitiile din ora de Postural sunt gandite sa fie executate indiferent de nivelul de rezistenta al clientelor care participa la ora.

Elementele de Pilates le ajuta pe clientele obisnuite ale acestui antrenament sa aiba un abdomen ferm, o talie frumos conturata si musculatura care sustine coloana vertebrala dezvoltata corect si echilibrat. Sunt miscari lente, controlate, care lucreaza foarte eficient musculatura taliei, a abdomenului si a spatelui.

Desi nu este o ora de kinetoterapie, acest antrenament integreaza cu succes beneficiile gimnasticii medicale.

Exercitiile ajuta la dezvoltarea unei musculaturi ferme pentru intregul corp, insa accentul cade pe muschii spatelui, ai abdomenului, bratelor si feselor.

Miscarile sunt lente, fiind un antrenament in care accentul cade pe forma corecta de executie si rezultatele sunt vizibile in timp scurt tocmai datorita acestui aspect.  

Miercuri

18: Pilates Tone - tonifiere incepatori (cu Marcela Petridean)

Descriere: Exercitiile de Pilates lucreaza foarte eficient abdomenul si talia, fiind demonstrat ca aceasta metoda de antrenament este ideala pentru remodelarea acestei zone. In plus, prin exercitii Pilates se lucreaza eficient si zone-problema ale corpului, cum sunt coapsele – atat partea interna a coapsei cat si partea externa a coapsei se remodeleaza si se subtiaza foarte frumos cu ajutorul acestor miscari lente, controlate si foarte eficiente. Fesele – in special partea laterala a feselor – pot fi reconturate cu ajutorul exercitiilor de izolare pentru aceasta zona, avand efecte foarte bune. 

Se pune accent si pe tonifierea tricepsului, muschiul care are tendinta de a se face in timp "steag", daca nu e lucrat. 

Se lucreaza din pozitia plansa pentru tonifierea abdomenului si a muschilor oblici, apoi coapse si fesieri.

Intre seriile de exercitii, dar si la sfarsitul orei se executa pozitii din yoga de intindere, reechilibrare si relaxare a coloanei si a grupelor musculare antrenate.

19: Slim Down - tonifiere incepatori (cu Dalanda Mariama)

Descriere: Slim Down este un antrenament derivat din Pilates executat in intregime la saltea, care tinteste urmatoarele grupe musculare: abdomentul, fesele si coapsele.

20: Dance Team - dans intermediar (cu Loredana Orza, Cristina Chelba, Raluca Preda si Raluca Nicolaescu)

Descriere: Pregateste-te pentru cel mai inedit antrenament de dans!

Cele 4 antrenoare vor preda pe rand cate o bucata de dans si te provoaca sa tii pasul.

Un antrenament distractiv dar eficient, in timpul caruia nici nu vei realiza cum arzi caloriile!

21: Dance Team - dans intermediar (cu Loredana Orza, Cristina Chelba, Raluca Preda si Raluca Nicolaescu)

Descriere: Pregateste-te pentru cel mai inedit antrenament de dans!

Cele 4 antrenoare vor preda pe rand cate o bucata de dans si te provoaca sa tii pasul.

Un antrenament distractiv dar eficient, in timpul caruia nici nu vei realiza cum arzi caloriile!  

Joi

18: Total Body Workout - tonifiere intermediar (cu Dalanda Mariama)

Descriere: Un antrenament de tonifiere dinamic pentru toate grupele musculare: upper body, core si lower body. 

Se poate executa cu propria greutate sau cu gantere de 1 pana la 3 kg.

19: Bodyshape - tonifiere incepatori (cu Cori Grămescu)

Descriere: O clasa de tonifiere pentru tot corpul potrivita incepatoarelor care vor sa invete executia corecta a exercitiilor. Se lucreaza atat in picioare cat si la saltea.

20: Diastasis Fusion - tonifiere incepatori (cu Monica Rafail)

Descriere: Cand vine vorba despe diastaza, nu este recomandat sa faci orice fel de antrenament. Monica, specialist kinetoterapeut, a creat o serie de exericitii specifice, menite sa reduca spatiul ramas intre cele doua benzi musculare care s-au distantat.

Este un antrenament in care vom lucra tot corpul, inclusiv abdomenul.

Pot participa la acest antrenament si persoanele care nu sunt afectate de diastaza.

21: Diastasis Fusion - tonifiere incepatori (cu Monica Rafail)

Descriere: Cand vine vorba despe diastaza, nu este recomandat sa faci orice fel de antrenament. Monica, specialist kinetoterapeut, a creat o serie de exericitii specifice, menite sa reduca spatiul ramas intre cele doua benzi musculare care s-au distantat.

Este un antrenament in care vom lucra tot corpul, inclusiv abdomenul.

Pot participa la acest antrenament si persoanele care nu sunt afectate de diastaza.  

Vineri

18: 9 Rounds - tonifiere + cardio intermediar (cu Oana Niță)

Descriere: Un antrenament in care se lucreaza 9 runde a cate 4 minute din exercitii grupate. Intre runde, pauza este de 1-2 minute. Este un antrenament intens si eficient, dar bine echilibrat si care va alterna rundele cardio cu runde de exercitii cu greutatea corpului, pentru un plus de eficienta.

Miscarile din antrenamentul 9 Rounds sunt usor de invatat si de executat in siguranta, iar pentru clientele aflate intre nivelurile de rezistenta, fiecare exercitiu poate fi executat cu variante modificate, mai accesibile.

9 Rounds este un antrenament eficient pentru clientele care doresc sa lucreze corect si sa isi imbunatateasca tehnica de executie, este ideal pentru clientele care doresc sa isi remodeleze corpul si sa isi imbunatateasca structura musculara si aspectul fizic si nu in ultimul rand este esential pentru orice clienta care doreste sa isi creasca rezistenta in antrenament pana la orele de nivel avansat.

19: Relax & Slim - tonifiere incepatori (cu Loredana Orza)

Descriere: O ora de alungire a musculaturii intregului corp, cu miscari din yoga si pilates, care ajuta la tonifiere, dentensionare si la intarirea abdomenului, dar si a intregului corp.

20: Serenity Yoga - universal (cu Raluca Nicolaescu)

Descriere: O clasa dedicata articulatiilor, ligamentelor si tesuturilor profunde.Posturile sunt blande dar intense iar timpul de executie este mai lent, tocmai pentru a accesa profunzimile corpului nostru.

21: Serenity Yoga - universal (cu Raluca Nicolaescu)

Descriere: O clasa dedicata articulatiilor, ligamentelor si tesuturilor profunde.Posturile sunt blande dar intense iar timpul de executie este mai lent, tocmai pentru a accesa profunzimile corpului nostru.

Sambata

11: Power Within - tonifiere avansati (cu Dalanda Mariama)

Descriere: Un antrenament de tonifiere pentru toate grupele de muschi, exercitiile se executa atat in picioare cat si la saltea.

12: Stretching - universal (cu Marcela Petridean)

Descriere: Un antrenament potrivit oricui indiferent de nivelul de rezistenta, care te va ajuta la cresterea flexibilitatii si a relaxarii muschilor pentru antrenamentele mai intense din restul saptamanii. Stretchingul te ajuta sa previi accidentarile si sa eviti platourile care te pot impiedica sa iti atingeti obiectivele in fitness.