icon-crossicon-right-downicon-gifteticketqrcodeproblemGoogle

Intrebari frecvente

Inregistrare

Cum pot sa imi schimb adresa de email?
Pentru a modifica adresa dumneavoastra de e-mail, va rugam accesati site-ul www.eventim.ro accesati-va contul, iar daca v-ati inregistrat deja, accesati optiunea "Contul meu". Aici va puteti schimba adresa de e-mail, accesand optiunea "schimba adresa de e-mail".

Dupa aceasta modificare veti primi un mesaj pe noua adresa indicata. Va rugam accesati link-ul primit in mesajul trimis catre noua adresa de e-mail, pentru a confirma modificarea.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa ne scrieti in
Formularul de contact.
De ce trebuie sa introduc si alte adrese de livrare?
Nu trebuie neaparat sa introduceti adrese aditionale de livrare, dar puteti sa salvati pana la 5 alte adrese de livrare pentru contul dumneavoastra. Acestea pot fi diferite de adresa de taxare. Le puteti folosi daca, de exemplu, vreti sa trimiteti bilete cadou, sau daca nu sunteti acasa in ziua in care vreti sa primiti biletele comandate si vreti sa va fie livrate la adresa biroului dumneavoastra sau la o adresa secundara.

Puteti sa salvati pana la 5 adrese de livrare cu nume (de exemplu: acasa, birou, etc) si apoi sa alegeti adresa potrivita pentru livrare.


Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa ne scrieti in
Formularul de contact.

Am uitat parola contului meu. Cum pot remedia situatia?
In cazul in care ati uitat parola dumneavoastra, va rugam sa accesati butonul "autentificare" de pe pagina noastra, apoi veti accesa optiunea "Am uitat parola". Veti primi un mesaj cu instructiuni pe adresa dumneavoastra de e-mail.

Pentru protectia datelor dumneavoastra, Eventim.ro nu trimite parola prin e-mail, dar in acest caz, veti primi un cod, prin intermediul caruia veti putea reseta sau modifica parola.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa ne scrieti in
Formularul de contact.


Nu imi amintesc datele de logare. Ce trebuie sa fac?
Casuta de autentificare cuprinde doua campuri: cel in care trebuie completata adresa dumneavoastra de e-mail si cel in care trebuie completata parola. In cazul in care nu va amintiti parola, veti gasi intructiunile necesare accesand optiunea "Ati uitat parola". Aceasta optiune se regaseste sub campul "Autentificare".

Pentru intrebari suplimentare, va rugam completati
Formularul de contact.
Vreau sa imi modific datele.
Va rugam sa actualizati in permanenta datele dumneavoastra. Puteti modifica oricand aceste informatii, accesand tab-ul “Datele dumneavoastra”, dupa ce v-ati autentificat in contul de pe site-ul Eventim

Reveniti la inceput

Procesul de cumparare

Cum gasesc un eveniment?
Pe langa navigarea obisnuita pe paginile webshop-ului Eventim, intotdeauna puteti utiliza campul de Cautare Rapida, aflat in partea superioara a paginilor, sau pagina de Cautare Avansata.
De ce nu pot gasi evenimentul ales de mine la rubrica de cautare?
Datorita combinarii mai multor sisteme, se poate intampla in primele luni de la lansarea noii platforme ca unele evenimente sa nu fie aratate in categoria corecta. De aceea va rugam sa incercati intotdeauna si optiunea de cautare rapida sau cautare avansata fara a alege categoria din care face parte evenimentul.
De ce biletele Eventim.RO au alt pret decat pretul care este oferit pe pagina oficiala a evenimentului?
Eventim.RO este responsabil pentru rezervare, comanda si livrare sau garantare a vanzarii in avans a biletelor. De aceea noi percepem o taxa de vanzare anticipata, de livrare sau de rezervare. In mod curent, pretul biletului este afisat pe pagina principala a evenimentului fara taxe suplimentare.
Cand biletele sunt comandate prin sistem bancar, de ce dureaza 7 zile dupa un transfer facut cu succes pentru livrare sau ridicare?
Daca sunt furnizate informatii gresite, in conformitate cu regulile bancare, banca poate sa anuleze tranzactia in termen de 5 zile lucratoare.
De ce biletele pot fi ridicate numai de la sediul Eventim.RO?
Numeroasele puncte de vanzare Eventim.RO sunt doar licentiate de catre Eventim. De aceea, serviciile proprii Eventim.RO, cum ar fi ridicarea de bilete, sunt disponibile la sediile noastre.
De ce nu pot face comanda prin sistem bancar din strainatate?
In conformitate cu legile romanesti privind sistemul bancar, nu este posibil acest lucru.
De ce Eventim.RO nu ofera posibilitatea ridicarii biletelor la orice magazin Eventim.RO?
Datorita multitudinii de evenimente pe care Eventim.RO le ofera, acest lucru este facut in conformitate cu cerintele organizatorului de evenimente pentru fiecare eveniment in parte.
De ce nu pot cumpara bilete pentru scaun cu rotile online?
Din cauza unor motive tehnice, nu este posibil momentan pentru noi sa activam optiunea de comandare a acestor bilete direct pe internet.
Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa ne scrieti in
Formularul de contact.
Returnarea biletelor cumparate
În UE, aveţi dreptul de a anula o comandă făcută on-line, în termen de şapte zile lucrătoare.
Această perioadă de „reflecţie” începe cu ziua în care aţi primit produsul.
Puteţi anula comanda din orice motiv, chiar şi pentru simplul fapt că v-aţi răzgândit.
Această regulă se aplică ori de câte ori achiziţionaţi produse fără a merge la magazin - de exemplu când comandaţi prin telefon, fax, poştă sau internet.

Produse excluse
Perioada de şapte zile nu se aplică următoarelor produse:
Bilete la concerte, bilete de avion şi de tren, şi rezervări la hotel

Returnarea biletelor achiztionate la concerte are loc doar in situatia in care evenimentul este amanat sau anulat.
Reveniti la inceput

Plata, Ridicare si Modalitate de Livrare

De unde pot sa ridic biletele rezervate online?
Puteti ridica biletul(biletele) de la sediile Eventim Romania, dupa efectuarea platii.

Eventim.RO - Bucuresti
Bulevardul I.C. Bratianu, numarul 6.
Program:
Luni - Vineri 12:00-20:00
Sambata 12:00-16:00
Duminica: INCHIS


Eventim.RO - Cluj Napoca CASA DE BILETE EVENTIM din cadrul Iulius Mall
Strada Alexandru Vaida Voevod 53B
Program:
Luni - Duminica: 10:00 – 22:00

De ce biletele pot fi ridicate numai din anumite centre Eventim.RO?
Numeroasele puncte de vanzare Eventim.RO sunt doar licentiate de catre Eventim. De aceea, serviciile proprii Eventim.RO, cum ar fi ridicarea de bilete, sunt disponibile numai la sediile noastre.
De ce nu pot face comanda prin sistem bancar din strainatate?
In conformitate cu legile romanesti privind sistemul bancar, nu este posibil acest lucru.
De ce Eventim.RO nu ofera posibilitatea ridicarii biletelor la orice magazin Eventim.RO?
Datorita multitudinii de evenimente pe care Eventim.RO le ofera, acest lucru este facut in conformitate cu cerintele organizatorului de evenimente pentru fiecare eveniment in parte.
Pot sa ridic biletele de la intrare?
Nu, pentru moment acest serviciu nu este disponibil. Biletele platite prin card sau transfer bancar, cu optiunea de a fi ridicate, pot fi ridicate numai de la birourile Eventim.
Ce se intampla cand platesc prin card?
Cand executati plati cu cardul de credit trebuie sa prezentati un card valibil si un act de identitate (buletin sau pasaport) la ridicarea biletelor de la biroul central Eventim.RO (daca aceasta este modalitatea de livrare aleasa). Pentru alte metode de livrare, Eventim.RO isi rezerva dreptul de a cere verificarea documentelor respective si de a anula tranzactia in cazul in care nu le puteti prezenta sau nu doriti sa le prezentati pentru verificare.

Debitul va fi extras de pe cardul dumneavoastra (pentru securitatea dumneavoastra, datele de pe card se vor inregistra doar la sfarsitul tranzactiei, datele nu vor fi salvate, ci trimise direct catre providerul de plati).

Beneficiarul platii este S.C. Eventim.RO SRL, Str Popa Petre nr. 5, SECTOR 2, 010502 Bucharest, Romania pentru bilete cu preturi in lei si de CTS Eventim AG, Contrescarpe 75a, 28195 Bremen / Germany pentru bilete cu preturi in euro.
Operatul de plati care realizeaza operatiunile bancare este compania Elavon Financial Services Limited..
Pentru biletele in Euro se aplica cursul Bancii Centrale Europene +10%

In cazuri rare pot aparea diferente la debitarea cardului folosit pentru cumparare(aceste diferente sunt generata de o dubla conversie Euro- Ron si sunt cauzate de modul in care datele se trasmit intre operatul de plati international si insitutuiile bancare locale.) Va rugam daca se intampla acest gen de situatie sa ne contactati la adresa contact@eventim.ro pentru a rezolva acesta situatie.

INFORMATII IMPORTANTE: Cumparatorul si proprietarul cardului trebuie sa fie una si aceeasi persoana. Incearcarea de a cumpara un bilet, fara ca datele de pe card sa coincida cu cele ale cumparatorului poate duce la anularea tranzactiei, fara notificari anterioare, banii fiind transferati inapoi pe card iar rezervarea fiind anulata.
Reveniti la inceput

Intrebari DUPA o comanda incheiata cu succes

Am facut comanda cu mult timp in urma, dar inca nu am primit biletele. Unde sunt biletele mele?
Eventim.ro este intermediar si nu este responsabil de livrare. Cu toate acestea, Eventim va depune toate eforturile pentru a asigura livrarea in termenii stabiliti. Termenele uzuale de livrare sunt de 2-3 zile lucratoare pentru Bucuresti sau 3-5 zile lucratoare pentru provincie. In cazuri exceptionale(evenimente majore) livrarea biletelor poate dura pana la 21 de zile lucratoare. Daca nu ati receptionat biletele, va rugam sa ne scrieti in
Formularul de contact.
Am comandat bilete pe internet, dar nu am primit o confirmare. Ati primit comanda mea?
Va rugam sa verificati daca mailul de confirmare a ajuns in dosarul spam. Este posibil ca lipsa unui email de confirmare sa fie datoarata adresei de e-mail gresite. In acest caz, va rugam sa ne contactati pe e-mail, unde sa lasati numele complet, data comenzii dumneavoastra si evenimentul in cauza. Va vom informa cu privire la inregistrarea comenzii dumneavoastra.

De asemenea, aveti posibilitatea de a va verifica propriile comenzi, autentificandu-va pe site-ul www.eventim.ro. Daca nu intalniti comanda la sectiunea “Comenzile mele”, va rugam sa reluati procesul de cumparare al biletelor.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa ne scrieti in Formularul de contact.
Reveniti la inceput

Anulare / Modificari

Am cumparat bilete pentru un eveniment care a fost anulat. Ce trebuie sa fac?
In cazul anularii unui spectacol sau al modificarii semnificativa a unui eveniment, restituirea contravalorii biletelor se face prin sistemul Eventim in baza acordului organizatorului.

Eventim.RO este o companie de ticketing si nu de organizare evenimente si colecteaza contravaloarea biletelor in numele organizatorilor terti, din acest motiv nu are responsabilitatea legala pentru restituirea banilor.

Pentru biletele achizitionate din reteaua Eventim (Germanos, Carturesti, OMV, Humanitas, Orange, Vodafone, Carrefour): returnarea banilor se va face la punctul de vanzare de unde au fost achizitionate, cu prezentarea si retinerea biletelor in original.

Pentru livrarile prin Curier: returnarea banilor se va face la unul din punctele de lucru Eventim de mai jos, cu prezentarea si retinerea biletelor in original:
Eventim Bucuresti – Bulevardul I.C. Bratianu nr 6 (incinta Cinema Pro)
Eventim Cluj - Alexandru Vaida-Voevod, nr. 53B – in incinta Iulius Mall

Clientii din afara ariei punctelor de lucru Eventim vor putea trimite biletele prin curier la sediul central, Str Popa Petre nr 5, cod postal 020801, Bucuresti, banii fiind returnati in contul din care a fost facuta plata. Costul transportului va fi suportat de expeditor.

Pentru bilete Print @Home – banii se vor returna automat in termen de pana la 10 zile lucratoare pe cardul cu care s-a efectuat plata.

In cazul anularii unui eveniment, Eventim.Ro va returna clientului suma aferenta pretului inscris pe bilet, fara taxele suplimentare (taxa de livrare, taxa de rezervare sau orice alta taxa).

In cazul in care evenimentul nu a suferit nici o modifcare, biletele odata achitate nu mai pot fi returnate.
Am achizitionat bilete la un eveniment care a fost amanat sau relocat. Ce trebuie sa fac?
In cazul amanarii unui spectacol, biletele raman valabile pentru clientii care vor sa le pastreze, si vor asigura spectatorilor accesul la spectacol si pozitia in sala conform biletului.

In cazul relocarii spectacolului, biletele raman valabile pentru clientii care vor sa le pastreze, si vor asigura spectatorilor accesul la spectacol.

Pentru echivalarea pozitiei in sala cu cea de pe bilet, va rugam sa urmariti pagina spectaolului de pe site-ul eventim.ro, unde vom posta informatiile necesare echivalarii locurilor imediat ce organizatorul spectacolului ni le face cunoscute.

In cazul in care se doreste recuperarea contravalorii biletelor, procedura de returnare este identica cu cea a spectacolelor anulate, cu mentiunea ca perioada de returnare va fi delimitata de organizator, iar Eventim.ro ca si companie de ticketing (si nu de organizare evenimente) care colecteaza contravaloarea biletelor in numele organizatorilor terti, trebuie sa respecte dispozitiile acestora. Recuperarea contravalorii biletelor poate fi efectuata pana la data evenimentului.
Nu am fost informat cu privire la amanarea/anularea/relocarea unul eveniment. Din ce motiv?
EVENTIM.RO nu are responsabilitatea legala de a informa clientii sai in legatura cu posibilele anulari/amanari/relocari, totusi va incerca sa instiinteze clientii cu privire la modificari in timp util.

Dintre motivele pentru care nu a fost emisa o instiintare amintim:
Datele de contact ale clientilor sunt incomplete sau incorecte. Informatiile din partea organizatorilor nu au ajung la noi in timp util.

Pentru a evita neplacerile, va rugam sa vizitati pagina noastra web, www.eventim.ro, inainte sa participati la orice eveniment si sa verificati potentialele modificari in sectiunea Stiri sau in cea de Modificari. In orice caz, nu suntem raspunzatori pentru costuri suplimentare care au legatura cu respectivele evenimente care au fost anulate/amanate/relocate. (hotel, transport, etc)
Reveniti la inceput

Pierdere/Furt/Anulare

Am pierdut sau mi-au fost furate biletele. Ma puteti ajuta?
Biletele sunt documente securizate – de aceea nu pot fi schimbate in cazul pierderii sau furtului. Daca totusi locurile platite sunt indentificabile, putem sa emitem o confirmare pe care o veti putea folosi pentru a avea acces la evenimentul ales. Duplicatele se pot emite doar in cazul in care biletele sunt achizitionate online si cu loc stabilit, nu si cele cu Acces General. In acest caz va rugam sa ne contactati la contact@eventim.ro

In cazul in care locurile sunt in picioare, nu va fi posibila identificarea lor. Din acest motiv, nu va vom putea furniza alte bilete pentru inlocuire.

In cazul optiunii print@home, ticketul original va fi anulat, contra unei taxe de 5 lei si va fi emis unul nou. Biletul anulat va fi detectat in momentul accesului la eveniment.


Reveniti la inceput

Probleme tehnice

De ce trebuie sa fie activate “cookies” cand folosesc www.eventim.ro? Ce sunt aceste “cookies”?
“Cookies” sunt informatii inmagazinate in memoria calculatorului dumneavoastra si care ajuta la buna functionare a portalului eventim.ro. In configuratia standard, computerul accepta cookies. Puteti schimba acest lucru din setarile calculatorului, insa dupa aceasta schimbare anumite optiuni nu vor mai fi disponibile. Eventim.RO nu salveaza date personale in cookies deci confidentialitatea datelor cu caracter personal este respectata.
Reveniti la inceput

Newsletter

Cum ma pot abona la Newsletter?
Pentru a va abona la newsletter, va rugam sa va introduceti adresa de email in campul marcat Newsletter, de pe home page www.eventim.ro. Apoi, apasand pe “Inregistreaza” va puteti inregistra cu mai multe adrese de e-mail.

Dupa inregistrare veti primi un e-mail de confirmare in care vi se va cere acceptul pentru a primi newsletter. Cu aceasta dubla metoda veti fi sigur ca niciodata nu va fi folosita gresit. Primirea newsletter-ului poate fi intrerupta oricand doriti acest lucru (pentru intrerupere consultati, de asemnea, si rubrica “Cum ma pot dezabona de la newsletter?”).

Ce este Eventim.RO Next / Ticket Alarm? Cum pot sa ma abonez?
Eventim.RO Next este un serviciu de la Eventim.RO, pentru a va asigura ca nu veti mai rata nici un eveniment. Pe pagina noastra, la Eventim.RO Next, puteti gasi o lista de artisti care isi pot face aparitia in Romania in curand - fiti unul dintre primii informati despre aparitiile confirmate! Apasati pe poza unui artist sau "mai multi artisti" pentru a vedea o lista completa a artistilor. Aici puteti introduce adresa de email dedesubtul descrierii artistului pentru a primii informatii de indata ce aparitia sa a fost confirmata.
Cum pot anula newsletterul?
Pentru a anula Newsletter-ul Eventim.RO apasati pe "steagul" newsletter-ului primit, apoi linkul "anuleaza".

In calitate de utilizator inregistrat aveti posibilitatea sa va dezabonati de la newsletter intrand la rubrica “Contul meu” si selectand ultima optiune: Newsletter. Aici puteti sa dezactivati cu un simplu click primirea newsletter-ului sau sa inlaturati numele artistilor din lista Eventim.Ro Next.
Cum ma pot dezabona de la newsletter?
Pentru a anula abonamentul la newsletter, in fiecare e-mail primit aveti optiunea de a va dezabona.

In calitate de utilizator inregistrat aveti posibilitatea sa va dezabonati de la newsletter intrand la rubrica “Contul meu” si selectand ultima optiune: Newsletter. Aici puteti sa dezactivati cu un simplu click primirea newsletter-ului sau sa inlaturati numele artistilor din lista Eventim.Ro Next.


Reveniti la inceput

Eventim Carefree - dreptul de retragere

Ce este Eventim Carrefree (dreptul de retragere)?
Pentru taxa de carefree (5.5% din valoarea biletului), eventim garanteaza clientilor dreptul de a renunta la participarea la eveniment in urmatoarele conditii(eventim carefree se apica si in cazul in care evenimentul a fost anulat, modificat sau organizatorul intra in insolventa):


Retragerea 14 zile* inainte de eveniment – 100% returnarea pretului biletului.

Retragerea cu 13 zile pana la 7 zile* inaintea evenimentului – 50% returnarea din valoarea biletului.

*data postala a trimiterii plicului cu biletele originale. Vezi intrebarea "Ce trebuie sa fac in cazul retragerii? "
Cum se activeaza Eventim Carefree (dreptul de retragere)
In timpul procesului de cumparere, optiunea Eventim Carefree apare in pasul alegerii modalitatii de plata. Pentru a finaliza procesul de cumparare, este obligatoriu sa alegeti Da sau Nu pentru serviciul Carefree. Daca este selectata optiunea Da, Eventim Carefree apare ca un articol in cosul de cumparare (5.5% din valoarea biletelor din cosul de cumparaturi).
Optiunea Eventim Carefree poate sa fie selectata doar pentru intreaga comanda (pentru toate biletele puse in cos).
Atentie, servicul Eventim Carefree poate fi selectat doar in timpul procesului de cumparare a biletelor, el nu poate sa fie achizitionat ulterior, dupa finalizarea comenzii!
Ce trebuie sa fac in cazul retragerii?
Clientii care au Eventim Carefree si doresc returnarea banilor trebuie sa solicite acest lucru prin:
- scrisoare trimisa la sediul Eventim.ro din strada Popa Petre nr. 5, Bucuresti
SAU
- e-mail la adresa contact@eventim.ro

Pentru a incepe procesul de returnarea a valorii biletelor, clientul trebuie sa trimita biletul in original la sediul Eventim.ro! Data postei trebuie sa se incadreze in intervalele mentionate la intrebarea "Ce este Eventim Carrefree (dreptul de retragere)?"
Reveniti la inceput