Asistenta Clienti

Intrebari frecvente

Inregistrare

Cum pot sa imi schimb adresa de email?
Pentru a modifica adresa dumneavoastra de e-mail, va rugam accesati site-ul www.eventim.ro accesati-va contul, iar daca … Arata mai mult
De ce trebuie sa introduc si alte adrese de livrare?
Nu trebuie neaparat sa introduceti adrese aditionale de livrare, dar puteti sa salvati pana la 5 alte adrese de livrare … Arata mai mult
Am uitat parola contului meu. Cum pot remedia situatia?
In cazul in care ati uitat parola dumneavoastra, va rugam sa accesati butonul "autentificare" de pe pagina noastra, apoi… Arata mai mult
Nu imi amintesc datele de logare. Ce trebuie sa fac?
Casuta de autentificare cuprinde doua campuri: cel in care trebuie completata adresa dumneavoastra de e-mail si cel in c… Arata mai mult
Vreau sa imi modific datele.
Va rugam sa actualizati in permanenta datele dumneavoastra. Puteti modifica oricand aceste informatii, accesand tab-ul “… Arata mai mult
Reveniti la inceput

Procesul de cumparare

Cum gasesc un eveniment?
Pe langa navigarea obisnuita pe paginile webshop-ului Eventim, intotdeauna puteti utiliza campul de Cautare Rapida, afla… Arata mai mult
De ce nu pot gasi evenimentul ales de mine la rubrica de cautare?
Datorita combinarii mai multor sisteme, se poate intampla in primele luni de la lansarea noii platforme ca unele evenime… Arata mai mult
De ce biletele Eventim.RO au alt pret decat pretul care este oferit pe pagina oficiala a evenimentului?
Eventim.RO este responsabil pentru rezervare, comanda si livrare sau garantare a vanzarii in avans a biletelor. De aceea… Arata mai mult
Cand biletele sunt comandate prin sistem bancar, de ce dureaza 7 zile dupa un transfer facut cu succes pentru livrare sau ridicare?
Daca sunt furnizate informatii gresite, in conformitate cu regulile bancare, banca poate sa anuleze tranzactia in termen… Arata mai mult
De ce biletele pot fi ridicate numai de la sediul Eventim.RO?
Numeroasele puncte de vanzare Eventim.RO sunt doar licentiate de catre Eventim. De aceea, serviciile proprii Eventim.RO,… Arata mai mult
De ce nu pot face comanda prin sistem bancar din strainatate?
In conformitate cu legile romanesti privind sistemul bancar, nu este posibil acest lucru.
De ce Eventim.RO nu ofera posibilitatea ridicarii biletelor la orice magazin Eventim.RO?
Datorita multitudinii de evenimente pe care Eventim.RO le ofera, acest lucru este facut in conformitate cu cerintele org… Arata mai mult
De ce nu pot cumpara bilete pentru scaun cu rotile online?
Din cauza unor motive tehnice, nu este posibil momentan pentru noi sa activam optiunea de comandare a acestor bilete dir… Arata mai mult
Returnarea biletelor cumparate
În UE, aveţi dreptul de a anula o comandă făcută on-line, în termen de şapte zile lucrătoare. Această perioadă de „refle… Arata mai mult
Reveniti la inceput

Plata, Ridicare si Modalitate de Livrare

De unde pot sa ridic biletele rezervate online?
Puteti ridica biletul(biletele) de la sediul Eventim Romania, dupa efectuarea platii. Eventim.RO - Bucuresti Str. Aleks… Arata mai mult
De ce biletele pot fi ridicate numai din anumite centre Eventim.RO?
Numeroasele puncte de vanzare Eventim.RO sunt doar licentiate de catre Eventim. De aceea, serviciile proprii Eventim.RO,… Arata mai mult
De ce nu pot face comanda prin sistem bancar din strainatate?
In conformitate cu legile romanesti privind sistemul bancar, nu este posibil acest lucru.
De ce Eventim.RO nu ofera posibilitatea ridicarii biletelor la orice magazin Eventim.RO?
Datorita multitudinii de evenimente pe care Eventim.RO le ofera, acest lucru este facut in conformitate cu cerintele org… Arata mai mult
Pot sa ridic biletele de la intrare?
Nu, pentru moment acest serviciu nu este disponibil. Biletele platite prin card sau transfer bancar, cu optiunea de a fi… Arata mai mult
Ce se intampla cand platesc prin card?
Cand executati plati cu cardul de credit trebuie sa prezentati un card valibil si un act de identitate (buletin sau pasa… Arata mai mult
Reveniti la inceput

Intrebari DUPA o comanda incheiata cu succes

Am facut comanda cu mult timp in urma, dar inca nu am primit biletele. Unde sunt biletele mele?
Eventim.ro este intermediar si nu este responsabil de livrare. Cu toate acestea, Eventim va depune toate eforturile pent… Arata mai mult
Am comandat bilete pe internet, dar nu am primit o confirmare. Ati primit comanda mea?
Va rugam sa verificati daca mailul de confirmare a ajuns in dosarul spam. Este posibil ca lipsa unui email de confirmare… Arata mai mult
Reveniti la inceput

Anulare / Modificari

Am cumparat bilete pentru un eveniment care a fost anulat. Ce trebuie sa fac?
In cazul anularii unui spectacol sau al modificarii semnificativa a unui eveniment, restituirea contravalorii biletelor … Arata mai mult
Am achizitionat bilete la un eveniment care a fost amanat sau relocat. Ce trebuie sa fac?
In cazul amanarii unui spectacol, biletele raman valabile pentru clientii care vor sa le pastreze, si vor asigura specta… Arata mai mult
Nu am fost informat cu privire la amanarea/anularea/relocarea unul eveniment. Din ce motiv?
EVENTIM.RO nu are responsabilitatea legala de a informa clientii sai in legatura cu posibilele anulari/amanari/relocari,… Arata mai mult
Reveniti la inceput

ASIGURARE BILETE - Mondial Assistance

Ce este "ASIGURARE BILETE - Mondial Assistance"?
Știm că nu este deloc plăcut să nu poți participa la un eveniment și să ratezi experiența mult visată. Pentru doar 5,5%… Arata mai mult
Ce reprezinta asigurarea de anulare a biletului la eveniment?
Pentru mai multe informatii, va rugam consultati descrierea produsului: AICI. Vă rugăm să rețineți că asigurarea pentru … Arata mai mult
Cum pot renunta la asigurarea biletului?
Aveti dreptul de a va retrage din contractul de asigurare in termen de 14 zile calendaristice. Acest lucru trebuie facut… Arata mai mult
Reveniti la inceput

Pierdere/Furt/Anulare

Am pierdut sau mi-au fost furate biletele. Ma puteti ajuta?
Biletele sunt documente securizate – de aceea nu pot fi schimbate in cazul pierderii sau furtului. Daca totusi locurile … Arata mai mult
Reveniti la inceput

Probleme tehnice

De ce trebuie sa fie activate “cookies” cand folosesc www.eventim.ro? Ce sunt aceste “cookies”?
“Cookies” sunt informatii inmagazinate in memoria calculatorului dumneavoastra si care ajuta la buna functionare a porta… Arata mai mult
Reveniti la inceput

Newsletter

Cum ma pot abona la Newsletter?
Pentru a va abona la newsletter, va rugam sa va introduceti adresa de email in campul marcat Newsletter, de pe home page… Arata mai mult
Ce este Eventim.RO Next / Ticket Alarm? Cum pot sa ma abonez?
Eventim.RO Next este un serviciu de la Eventim.RO, pentru a va asigura ca nu veti mai rata nici un eveniment. Pe pagina … Arata mai mult
Cum pot anula newsletterul?
Pentru a anula Newsletter-ul Eventim.RO apasati pe "steagul" newsletter-ului primit, apoi linkul "anuleaza". In calitat… Arata mai mult
Cum ma pot dezabona de la newsletter?
Pentru a anula abonamentul la newsletter, in fiecare e-mail primit aveti optiunea de a va dezabona. In calitate de util… Arata mai mult
Reveniti la inceput

Nici un rezultat! Inapoi la lista intreaga