Asistenta Clienti
Intrebari frecvente
Inregistrare
- Cum pot sa imi schimb adresa de email?
- Pentru a modifica adresa dumneavoastra de e-mail, va rugam accesati site-ul www.eventim.ro accesati-va contul, iar daca … Arata mai mult
- De ce trebuie sa introduc si alte adrese de livrare?
- Nu trebuie neaparat sa introduceti adrese aditionale de livrare, dar puteti sa salvati pana la 5 alte adrese de livrare … Arata mai mult
- Am uitat parola contului meu. Cum pot remedia situatia?
- In cazul in care ati uitat parola dumneavoastra, va rugam sa accesati butonul "autentificare" de pe pagina noastra, apoi… Arata mai mult
- Nu imi amintesc datele de logare. Ce trebuie sa fac?
- Casuta de autentificare cuprinde doua campuri: cel in care trebuie completata adresa dumneavoastra de e-mail si cel in c… Arata mai mult
- Vreau sa imi modific datele.
- Va rugam sa actualizati in permanenta datele dumneavoastra. Puteti modifica oricand aceste informatii, accesand tab-ul “… Arata mai mult
Procesul de cumparare
- Cum gasesc un eveniment?
- Pe langa navigarea obisnuita pe paginile webshop-ului Eventim, intotdeauna puteti utiliza campul de Cautare Rapida, afla… Arata mai mult
- De ce nu pot gasi evenimentul ales de mine la rubrica de cautare?
- Datorita combinarii mai multor sisteme, se poate intampla in primele luni de la lansarea noii platforme ca unele evenime… Arata mai mult
- De ce biletele Eventim.RO au alt pret decat pretul care este oferit pe pagina oficiala a evenimentului?
- Eventim.RO este responsabil pentru rezervare, comanda si livrare sau garantare a vanzarii in avans a biletelor. De aceea… Arata mai mult
- Cand biletele sunt comandate prin sistem bancar, de ce dureaza 7 zile dupa un transfer facut cu succes pentru livrare sau ridicare?
- Daca sunt furnizate informatii gresite, in conformitate cu regulile bancare, banca poate sa anuleze tranzactia in termen… Arata mai mult
- De ce biletele pot fi ridicate numai de la sediul Eventim.RO?
- Numeroasele puncte de vanzare Eventim.RO sunt doar licentiate de catre Eventim. De aceea, serviciile proprii Eventim.RO,… Arata mai mult
- De ce nu pot face comanda prin sistem bancar din strainatate?
- In conformitate cu legile romanesti privind sistemul bancar, nu este posibil acest lucru.
- De ce Eventim.RO nu ofera posibilitatea ridicarii biletelor la orice magazin Eventim.RO?
- Datorita multitudinii de evenimente pe care Eventim.RO le ofera, acest lucru este facut in conformitate cu cerintele org… Arata mai mult
- De ce nu pot cumpara bilete pentru scaun cu rotile online?
- Din cauza unor motive tehnice, nu este posibil momentan pentru noi sa activam optiunea de comandare a acestor bilete dir… Arata mai mult
- Returnarea biletelor cumparate
- În UE, aveţi dreptul de a anula o comandă făcută on-line, în termen de şapte zile lucrătoare. Această perioadă de „refle… Arata mai mult
Plata, Ridicare si Modalitate de Livrare
- De unde pot sa ridic biletele rezervate online?
- Puteti ridica biletul(biletele) de la sediul Eventim Romania, dupa efectuarea platii. Eventim.RO - Bucuresti Str. Aleks… Arata mai mult
- De ce biletele pot fi ridicate numai din anumite centre Eventim.RO?
- Numeroasele puncte de vanzare Eventim.RO sunt doar licentiate de catre Eventim. De aceea, serviciile proprii Eventim.RO,… Arata mai mult
- De ce nu pot face comanda prin sistem bancar din strainatate?
- In conformitate cu legile romanesti privind sistemul bancar, nu este posibil acest lucru.
- De ce Eventim.RO nu ofera posibilitatea ridicarii biletelor la orice magazin Eventim.RO?
- Datorita multitudinii de evenimente pe care Eventim.RO le ofera, acest lucru este facut in conformitate cu cerintele org… Arata mai mult
- Pot sa ridic biletele de la intrare?
- Nu, pentru moment acest serviciu nu este disponibil. Biletele platite prin card sau transfer bancar, cu optiunea de a fi… Arata mai mult
- Ce se intampla cand platesc prin card?
- Cand executati plati cu cardul de credit trebuie sa prezentati un card valibil si un act de identitate (buletin sau pasa… Arata mai mult
Intrebari DUPA o comanda incheiata cu succes
- Am facut comanda cu mult timp in urma, dar inca nu am primit biletele. Unde sunt biletele mele?
- Eventim.ro este intermediar si nu este responsabil de livrare. Cu toate acestea, Eventim va depune toate eforturile pent… Arata mai mult
- Am comandat bilete pe internet, dar nu am primit o confirmare. Ati primit comanda mea?
- Va rugam sa verificati daca mailul de confirmare a ajuns in dosarul spam. Este posibil ca lipsa unui email de confirmare… Arata mai mult
Anulare / Modificari
- Am cumparat bilete pentru un eveniment care a fost anulat. Ce trebuie sa fac?
- In cazul anularii unui spectacol sau al modificarii semnificativa a unui eveniment, restituirea contravalorii biletelor … Arata mai mult
- Am achizitionat bilete la un eveniment care a fost amanat sau relocat. Ce trebuie sa fac?
- In cazul amanarii unui spectacol, biletele raman valabile pentru clientii care vor sa le pastreze, si vor asigura specta… Arata mai mult
- Nu am fost informat cu privire la amanarea/anularea/relocarea unul eveniment. Din ce motiv?
- EVENTIM.RO nu are responsabilitatea legala de a informa clientii sai in legatura cu posibilele anulari/amanari/relocari,… Arata mai mult
ASIGURARE BILETE - Mondial Assistance
- Ce este "ASIGURARE BILETE - Mondial Assistance"?
- Știm că nu este deloc plăcut să nu poți participa la un eveniment și să ratezi experiența mult visată. Pentru doar 5,5%… Arata mai mult
- Ce reprezinta asigurarea de anulare a biletului la eveniment?
- Pentru mai multe informatii, va rugam consultati descrierea produsului: AICI. Vă rugăm să rețineți că asigurarea pentru … Arata mai mult
- Cum pot renunta la asigurarea biletului?
- Aveti dreptul de a va retrage din contractul de asigurare in termen de 14 zile calendaristice. Acest lucru trebuie facut… Arata mai mult
Pierdere/Furt/Anulare
- Am pierdut sau mi-au fost furate biletele. Ma puteti ajuta?
- Biletele sunt documente securizate – de aceea nu pot fi schimbate in cazul pierderii sau furtului. Daca totusi locurile … Arata mai mult
Probleme tehnice
- De ce trebuie sa fie activate “cookies” cand folosesc www.eventim.ro? Ce sunt aceste “cookies”?
- “Cookies” sunt informatii inmagazinate in memoria calculatorului dumneavoastra si care ajuta la buna functionare a porta… Arata mai mult
Newsletter
- Cum ma pot abona la Newsletter?
- Pentru a va abona la newsletter, va rugam sa va introduceti adresa de email in campul marcat Newsletter, de pe home page… Arata mai mult
- Ce este Eventim.RO Next / Ticket Alarm? Cum pot sa ma abonez?
- Eventim.RO Next este un serviciu de la Eventim.RO, pentru a va asigura ca nu veti mai rata nici un eveniment. Pe pagina … Arata mai mult
- Cum pot anula newsletterul?
- Pentru a anula Newsletter-ul Eventim.RO apasati pe "steagul" newsletter-ului primit, apoi linkul "anuleaza". In calitat… Arata mai mult
- Cum ma pot dezabona de la newsletter?
- Pentru a anula abonamentul la newsletter, in fiecare e-mail primit aveti optiunea de a va dezabona. In calitate de util… Arata mai mult
Nici un rezultat! Inapoi la lista intreaga