CUPRINS
PASUL 1 – ALEGE EVENTIMENTUL
PASUL 2 – ALEGETI BILETELE (2a Cele mai bune locuri/ 2b dupa schema locurilor)
PASUL 3 – COS DE CUMPARATURI – ACCESUL IN CONTUL DE CLIENT
PASUL 4 – INFORMATII PRIVIND LIVRAREA
PASUL 5 – INFORMATII PRIVIND PLATA - ADRESA DE FACTURARE - EVENTIM CAREFREE
PASUL 6 – CUPRINS COMANDA – CONFIRMARE COMANDA


Pasul 1 – Alege Evenimentul

In momentul in care decideti sa comandati bilete, va rugam accesati butonul “Bilete”, corespunzator evenimentului dorit, dupa care va vom indica pasii necesari finalizarii comenzii dumneavoastra. Comanda dumneavoastra va fi procesata dupa ce ati parcurs toti pasii corespunzatori, accesand butonul “plaseaza comanda”.

PASUL 2 – ALEGE BILETELE

La acest pas sunt aratate diferitele categorii de preturi, incluzand tipul de bilet, locuri in picioare, locuri pe scaun etc. Exista 2 posibilitati de a alege biletele dorite. Acestea va vor fi explicate in detaliu in cadrul subpunctelor Pasul 2a si Pasul 2b:

ATENTIE: Atentie: biletele alese vor fi rezervate pentru dumneavoastra si vor aparea in cosul de cumparaturi timp de 25 minute, timp in care va trebui sa finalizati comanda. In caz contrar, rezervarea expira. In cazul in care doriti sa comandati mai multe bilete, va puteti reintoarce la pagina evenimentului, sau, in cazul in care doriti sa adaugati bilete si pentru alte evenimente, va puteti reintoarce la pagina principala a site-ului sau puteti folosi campul de Cautare, optiune cu rezultate mult mai rapide.

PASUL 2a – Garantia celui mai bun loc

In timpul unei comenzi, cele mai bune locuri sunt rezervate automat, unul langa altul, pentru categoria aleasa.

PASUL 2b – REZERVARE IN PLANUL SALII

Pentru anumite evenimente va puteti alege locurile direct pe un plan de sala interactiv. Pentru a incepe apasati pe simbolul pentru rezervare din planul salii.

In fereastra pop-up care se deschide puteti vedea planul salii. Cand apasati pe zona aleasa de dumneavoastra aceasta se va mari. In fereastra de navigare puteti mari sau reduce marimea zonei, sau puteti sa o deplasati vertical folosind optiunea de scroll (apasand pe campul de sus al ferestrei de navigare, va veti putea intoarce la fereastra principala). Acum alegeti-va locurile apasand pe locurile marcate cu diferite culori in functie de categoriile de preturi (categoriile de preturi sunt explicate in zona din dreapta a ferestrei). Aici puteti sa va alegeti, dupa caz, un discount (atentie, acesta va fi verificat la intrare in sala). Atentie, numai un singur tip de discount va fi putea ales de fiecare data. Alegeti de exemplu locul Nr.2 la un pret normal si apoi locul Nr.3 la pret redus pentru copii. Locurile si discounturile care au fost alese gresit pot fi anulate imediat in fereastra selectata. Pentru a confirma comanda apasati pe simbolul “carucior de cumparaturi” din aceeasi fereastra.


PASUL 3 – COSUL DE CUMPRATURI – ACCESUL IN CONTUL DE CLIENT

Veti fi rugati sa inregistrati adresa dumneavoastra de email. In cazul in care aveti deja cont, va rugam alegeti optiunea “client existent” si introduceti parola dumneavoastra. Accesati “Inregistrare si continuati” pentru a trece la pasul urmator.

*In cazul in care ati uitat parola, va rugam apasati link-ul “mi-am uitat parola”. Introduceti adresa de email cu care v-ati inscris si veti primi un email cu mai multe instructiuni pentru a va putea schimba parola.

Ca intr-un supermarket real, puteti colecta diferite articole in cosul dumneavoastra de cumparaturi inainte de a merge la casa pentru a plati pentru toate. Orice obiect poate fi scos individual din cosul de cumparaturi in orice moment. Puteti accesa cosul de cumparaturi de oriunde apasand pe simbolul “cos de cumparaturi” care se afla sus pe fiecare pagina. Aveti si posibilitatea de a vedea numarul de bilete rezervate si suma de plata in bara de status. Odata ce v-ati hotarat asupra articolelor din cosul de cumparaturi, va rugam apasati butonul "continua catre checkout"


PASUL 4 – INFORMATII PRIVIND LIVRAREA


Va rugam alegeti metoda de livrare/ridicare dorita si accesati butonul care duce procesul de compare in urmatoarea etapa.

Fiecare metoda de livrare poate varia in functie de spectacolul selectat si timpul ramas pana la data evenimentului.

Pe partea dreapta, aveti metoda de livrare alease. In cazul in care doriti sa faceti modificari ulterioare, accesati optiunea “modifica”.

Exista trei optiuni de livrare/ridicare folosite pentru evenimente: livrare prin curier, ridicare de la sediu si print@home.

PASUL 5 – INFORMATII PRIVIND PLATA - ADRESA DE FACTURARE - OPTIONALA - EVENTIM CAREFRE

In fereastra principala, veti putea vedea metodele de plata disponibile. Va rugam accesati metoda agreata pentru a obtine mai multe informatii. In cazul in care mentionati o adresa de facturare (aceasta trebuie sa fie diferita de adresa de livrare- exemplu: factura pe firma), va rugam bifati casuta corespunzatoare, iar adresa va fi specificata in pasul urmator. Pentru a confirma alegerea dumneavoastra va rugam accesati butonul aflat la baza metodei de plata alese.

In cazul in care ati specificat deja o adresa (de facturare sau de livrare), aceasta va fi afisata si o veti putea alege. Accesati adresa pentru a putea completa campurile de mai jos si confirmati cu butonul de mai jos. In cazul in care ati decis si nu doriti o adresa de livrare, va rugam accesati optiunea „pasul urmator“ pentru a continua.

Eventim Carefree - dreptul de retragere

Ce este Eventim Carrefree (dreptul de retragere)?
Pentru doar 5.5% din valoarea biletelor, Eventim pune la dispozitia clientilor optiunea de a renunta la participarea la eveniment (Eventim Carefree se aplica si in cazul in care evenimentul a fost anulat, modificat sau organizatorul intra in insolventa), cu respectarea urmatoarelor reguli:

Retragerea 14 zile* inainte de eveniment – 100% returnarea pretului biletului.

Retragerea cu 13 zile pana la 7 zile* inaintea evenimentului – 50% returnare din valoarea biletului.

*data postala a trimiterii plicului cu biletele originale. Vezi intrebarea "Ce trebuie sa fac in cazul retragerii? "

Cum se activeaza Eventim Carefree (dreptul de retragere)?
In timpul procesului de cumparere, optiunea Eventim Carefree apare in pasul alegerii modalitatii de plata. Pentru a finaliza procesul de cumparare, este obligatoriu sa alegeti Da sau Nu pentru serviciul Carefree. Daca este selectata optiunea Da, Eventim Carefree apare ca un articol in cosul de cumparare (5.5% din valoarea biletelor din cosul de cumparaturi).
Optiunea Eventim Carefree poate sa fie selectata doar pentru intreaga comanda (pentru toate biletele puse in cos).
Atentie, servicul Eventim Carefree poate fi selectat doar in timpul procesului de cumparare a biletelor, el nu poate sa fie achizitionat ulterior, dupa finalizarea comenzii!

Ce trebuie sa fac in cazul retragerii?
Clientii care au Eventim Carefree si doresc returnarea banilor trebuie sa solicite acest lucru prin:
- scrisoare trimisa la sediul Eventim.ro
SAU
- e-mail la adresa contact@eventim.ro

Pentru a incepe procesul de returnare a contravalorii biletelor, clientul trebuie sa trimita biletul in original la sediul Eventim.ro! Data postei trebuie sa se incadreze in intervalele mentionate la intrebarea "Ce este Eventim Carrefree (dreptul de retragere)?"

PASUL 6 – CONFIRMAREA COMENZII

Aici va aparea din nou cuprinsul complet al comenzii dumneavoastra si modalitatea de plata incluzand taxe de livrare, date personale si adresa de livrare, modalitatea de livrare si modalitatea de plata. Va rugam verificati cu atentie aceste date. Pentru a finaliza comanda, apasati pe “Plaseaza comanda”. Cu acest pas comanda va fi inregistrata si suma de plata va fi retrasa din contul dumneavoastra.

Acum veti primi un mesaj prin care sunteti informat ca a fost inregistrata cu succes comanda dumneavoastra. In urmatoarele minute veti primi un email de confirmare a comenzii dumneavoastra cu un numar de comanda. Puteti imprima aceste date imediat apasand pe simbolul de imprimare.
In cazul in care alegeti optiunea print@home (imprima biletele), pe aceasta pagina veti putea vedea un buton suplimentar. Va rugam apasati acet buton si urmati instructiunile pentru a va imprima biletele.

Pentru alte intrebari legate de comanda dumneavoastra va rugam sa mergeti la optiunea FAQ (Intrebari frecvente) sau contactati-ne prin intermediul formularului de contact.