Termeni de utilizare

Stimati clienti,

Ulterior măsurilor restrictive impuse de autoritati ca urmare a pandemiei Covid 19, toate evenimentele, activitatile culturale, stiintifice, artistice, religioase, sportive, de divertisment care, initial, au fost amanate pana la data de 31.03.2020, au fost, ulterior suspendate conform art.2 alin.1 din Ordonanta 1/2020 MILITARĂ privind unele măsuri de primă urgenţă care privesc aglomerările de persoane şi circulaţia transfrontalieră a unor bunuri, emisă de către Ministerul Afacerilor Interne, la adata de 17.03.2020.

Toti organizatorii de evenimente au fost, astfel, obligati sa reprogrameze sau sa anuleze cea mai mare parte a evenimentelor la care subscrisa, EVENTIM.RO S.R.L. a fost mandatata sa vanda bilete.


Va subliniem si pe acesta cale ca EVENTIM.RO S.R.L. nu organizeaza evenimentele, ci doar vinde biletele in numele si pe seama organizatorilor, colectand, in acelasi mod contravaloarea biletelor, pe care o achita acestora.

Astfel, organizatorii sunt cei care, pusi fara voia lor intr-o situatie dificila, sunt suverani in a decide asupra amanrii, anularii finale precum si a modalitatilor concrete de rambursare a contravalorii respectivelor bilete, cu mentiunea ca, in toate cazurile, rambursarea se efectueaza din fondurile proprii ale organizatorilor.


Suntem constienti de faptul ca si dumneavoastra sunteti pusi intr-o situatie absolut exceptionala din cauza situatiilor neprevazute si a masurilor restrictive impuse de autoritati din cauza epidemiei Covid 19.


In acest sens, vom continua sa va informam in ceea ce priveste deciziile specifice ale fiecarui organizator referitoare la evenimentele organizate de catre acestia, pe masura ce ne parvin aceste informatii.


De asemenea, va aducem la cunostinta dispozitiile art.32 din OUG 70/2020 (redate in cele ce urmeaza), intrata in vigoare la data de 14.05.2020, care reglementeaza situatia evenimentelor si festivalurilor ce urmau a fi sustinute in perioada 8 martie – 30 septembrie 2020 sau in perioada in care se suspenda dreptul de organizare a acestor evenimente si festivaluri.



Ordonanta urgenta 70/2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, a Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, precum şi a altor acte normative



CAPITOLUL VI:Măsuri în vederea sprijinirii industriei evenimentelor culturale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2



Art. 32
(1)Prin excepţie de la prevederile referitoare la dreptul de retragere, aşa cum este acesta reglementat de Ordonanţa de urgenţă nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, pentru evenimentele şi festivalurile ce urmau a fi susţinute în perioada 8 martie - 30 septembrie 2020, sau în perioada în care se suspendă dreptul de organizare a evenimentelor şi festivalurilor, dacă această dată depăşeşte intervalul anterior menţionat, urmează să se aplice următoarele reguli:


a)în cazul reprogramării evenimentului sau festivalului, participantul la eveniment sau festival va putea folosi biletul de acces achiziţionat, beneficiind de toate drepturile conferite de biletul de acces la data reprogramării evenimentului sau festivalului. Data reprogramării evenimentului sau festivalului nu poate depăşi data de 30 septembrie 2021.

b)în cazul anulării evenimentului sau festivalului sau în cazul imposibilităţii folosirii biletului de acces la data reprogramării evenimentului sau festivalului, participantul la eveniment sau festival va primi din partea organizatorului un voucher pentru întreaga sumă plătită organizatorului, voucher ce va fi folosit pentru achiziţionarea de produse sau servicii din gama oferită de către organizator, conform unui regulament detaliat comunicat de către organizator.

c)în cazul în care voucherul nu este folosit pentru achiziţionarea de produse sau servicii până cel târziu la data de 30 septembrie 2021, organizatorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit din partea consumatorului până la 31 decembrie 2021.

(2)Organizatorul are obligativitatea de a oferi un termen de cel puţin 30 zile cumpărătorului de bilete pentru a opta între păstrarea valabilităţii biletului pentru evenimentul sau festivalul reprogramat sau transformarea lui în voucher cu valoare. După expirarea celor 30 de zile biletul devine automat valabil pentru ediţia reprogramată a evenimentului sau festivalului.



Organizatorul este responsabil pentru comunicarea perioadei de preschimbare a biletelor in vouchere.






I. EVENTIM.RO S.R.L.
I.1. Eventim.RO S.R.L., cu sediul în București, B-dul.Unirii nr.45, bloc E3, scara 2B, etaj 2, ap.63, Sector 3, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr J40/7871/2007, cod fiscal RO 21597760, cod IBAN RO19RZBR0000060014758795 deschis la banca Raiffeisen Bank – Agenția Calea Dorobanți este o companie de ticketing si functioneaza pe baza unor contracte de mandat cu reprezentare incheiate cu organizatorii de evenimente.
I.2. Astfel, Eventim.RO S.R.L. vinde bilete si intermediaza aceasta vanzare, numai in numele si pe seama organizatorilor, prestand servicii de intermediere vanzari, fie direct, la sediile sale, fie prin intermediul siteului www.eventim.ro. De aceea, toate efectele juridice ale vanzarii de bilete se petrec in patrimoniul organizatorilor de evenimente.
I.3. Ca urmare, Eventim.RO S.R.L. nu controleaza si nu este in niciun fel raspunzatoare pentru aspecte precum:
a) Orice aspecte privind organizarea si desfasurarea efectiva a evenimentelor (contractare artisti, realizare program artistic, modificare program artistic, alegerea locatiei, inchiriere spatiu, organizarea spatiului in care se desfasoara evenimentele, data evenimentului, anulare/amanare/relocare/intarziere eveniment, etc.)
b) Stabilirea pretului biletului de acces la eveniment.
c) Rambursarea contravalorii pretului biletelor in cazul anularii evenimentului si/sau in orice alta situatie in care aceasta rambursare s-ar impune.
I.4. Odata cu intermedierea vânzării de bilete in numele si pe seama organizatorului de evenimente, Eventim.ro S.R.L. presteaza clientilor finali servicii conexe, pentru care are dreptul sa incaseze taxa de administrare comanda, taxa serviciu Carefree, costuri de livrare, costuri de call center.
I.5. Clauzele de mai sus se aplica in orice situatie, chiar in caz de forta majora.

II. CONTRACTE DE VANZARE BILETE
II.1. Achizitionarea de bilete de la Eventim.RO S.R.L. este realizata prin incheierea unui contract de vanzare la distanta (electronic) cu fiecare client final.
II.2. Toate contractele de vanzare de bilete incheiate de Eventim.RO S.R.L. cu clientii finali sunt încheiate întotdeauna numai in numele si pe seama organizatorilor.
II.3. Toate contractele de vanzare de bilete incheiate de Eventim.RO S.R.L. cu clientii finali sunt contracte care privesc activitati de agreement, pentru care se prevede o data sau perioada de executare specifica si pentru care prestarea serviciilor a inceput inainte de achizitionarea biletelor de catre clientii finali, indiferent de obiectul evenimentului (sportiv, artistic, muzical, cultural, conferinta, etc.).
II.4. Incheierea contractelor de vanzare bilete se realizeaza prin intermediul siteului www.eventim.ro, pe baza comenzilor si a optiunilor oferite de sistemul electronic de distributie Eventim. Contractele se considera incheiate numai pe baza confirmarii comenzii de catre Eventim.RO, dupa achitarea pretului biletelor, astfel cum acesta este indicat de sistemul electronic.
II.5. Pentru comenzile prin Internet, urmatorii pasi (descrisi drept Pasul 1-5) trebuie urmati:
II.5.1. Pasul 1 – selectarea evenimentului si a biletelor din categoriile de bilete disponibile.
In momentul in care decideti sa comandati bilete, va rugam accesati butonul “Bilete”, corespunzator evenimentului dorit, dupa care va vom indica pasii necesari finalizarii comenzii dumneavoastra. Comanda dumneavoastra va fi procesata dupa ce ati parcurs toti pasii corespunzatori, accesand butonul “plaseaza comanda”.
II.5.2. Pasul 2 – alegeti biletele (2a cele mai bune locuri/ 2b dupa schema locurilor)
La acest pas sunt aratate diferitele categorii de preturi, incluzand tipul de bilet, locuri in picioare, locuri pe scaun etc. Exista 2 posibilitati de a alege biletele dorite. Acestea va vor fi explicate in detaliu in cadrul subpunctelor Pasul 2a si Pasul 2b:
ATENTIE: Atentie: biletele alese vor fi rezervate pentru dumneavoastra si vor aparea in cosul de cumparaturi timp de 25 de minute, timp in care va trebui sa finalizati comanda. In caz contrar, rezervarea expira. In cazul in care doriti sa comandati mai multe bilete, va puteti reintoarce la pagina evenimentului, sau, in cazul in care doriti sa adaugati bilete si pentru alte evenimente, va puteti reintoarce la pagina principala a site-ului sau puteti folosi campul de Cautare, optiune cu rezultate mult mai rapide.
PASUL 2a – Garantia celui mai bun loc
In timpul unei comenzi, cele mai bune locuri sunt rezervate automat, unul langa altul, pentru categoria aleasa.
PASUL 2b – Rezervare in planul salii
Pentru anumite evenimente va puteti alege locurile direct pe un plan de sala interactiv. Pentru a incepe apasati pe simbolul pentru rezervare din planul salii.
In fereastra pop-up care se deschide puteti vedea planul salii. Cand apasati pe zona aleasa de dumneavoastra aceasta se va mari. In fereastra de navigare puteti mari sau reduce marimea zonei, sau puteti sa o deplasati vertical folosind optiunea de scroll (apasand pe campul de sus al ferestrei de navigare, va veti putea intoarce la fereastra principala). Acum alegeti-va locurile apasand pe locurile marcate cu diferite culori in functie de categoriile de preturi (categoriile de preturi sunt explicate in zona din dreapta a ferestrei). Aici puteti sa va alegeti, dupa caz, un discount (atentie, acesta va fi verificat la intrare in sala). Atentie, numai un singur tip de discount va fi putea ales de fiecare data. Alegeti de exemplu locul Nr.2 la un pret normal si apoi locul Nr.3 la pret redus pentru copii. Locurile si discounturile care au fost alese gresit pot fi anulate imediat in fereastra selectata. Pentru a confirma comanda apasati pe simbolul “carucior de cumparaturi” din aceeasi fereastra.
II.5.3. Pasul 3 – cosul de cumpraturi – accesul in contul de client - selectarea metodei de plata si introducerea datelor personale
Veti fi rugati sa inregistrati adresa dumneavoastra de email. In cazul in care aveti deja cont, va rugam alegeti optiunea “client existent” si introduceti parola dumneavoastra. Accesati “Inregistrare si continuati” pentru a trece la pasul urmator.
*In cazul in care ati uitat parola, va rugam apasati link-ul “mi-am uitat parola”. Introduceti adresa de email cu care v-ati inscris si veti primi un email cu mai multe instructiuni pentru a va putea schimba parola.
In fereastra principala, veti putea vedea metodele de plata disponibile. Va rugam accesati metoda agreata pentru a obtine mai multe informatii. In cazul in care mentionati o adresa de facturare (aceasta trebuie sa fie diferita de adresa de livrare- exemplu: factura pe firma), va rugam bifati casuta corespunzatoare, iar adresa va fi specificata in pasul urmator. Pentru a confirma alegerea dumneavoastra va rugam accesati butonul aflat la baza metodei de plata alese.

In cazul in care ati specificat deja o adresa (de facturare sau de livrare), aceasta va fi afisata si o veti putea alege. Accesati adresa pentru a putea completa campurile de mai jos si confirmati cu butonul de mai jos. In cazul in care ati decis si nu doriti o adresa de livrare, va rugam accesati optiunea „pasul urmator“pentru a continua.

Ca intr-un supermarket real, puteti colecta diferite articole in cosul dumneavoastra de cumparaturi inainte de a merge la casa pentru a plati pentru toate. Orice obiect poate fi scos individual din cosul de cumparaturi in orice moment. Puteti accesa cosul de cumparaturi de oriunde apasand pe simbolul “cos de cumparaturi” care se afla sus pe fiecare pagina. Aveti si posibilitatea de a vedea numarul de bilete rezervate si suma de plata in bara de status. Odata ce v-ati hotarat asupra articolelor din cosul de cumparaturi, va rugam apasati butonul "continua catre checkout"
II.5.4. Pasul 4 – selectarea metodei de livrare/ridicare.
Va rugam alegeti metoda de livrare/ridicare dorita si accesati butonul care duce procesul de compare in urmatoarea etapa.
Fiecare metoda de livrare poate varia in functie de spectacolul selectat si timpul ramas pana la data evenimentului.
Pe partea dreapta, aveti metoda de livrare aleasa. In cazul in care doriti sa faceti modificari ulterioare, accesati optiunea “modifica”.
Exista trei optiuni de livrare/ridicare folosite pentru evenimente: livrare prin curier, ridicare de la sediu si print@home.
II.5.5. Pasul 5 – informatii privind plata, adresa de facturare optionala, sumarul datelor, controlul final, acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare, transmiterea comenzii
In fereastra principala, veti putea vedea metodele de plata disponibile. Va rugam accesati metoda agreata pentru a obtine mai multe informatii. In cazul in care mentionati o adresa de facturare (aceasta trebuie sa fie diferita de adresa de livrare - exemplu: factura pe firma), va rugam bifati casuta corespunzatoare, iar adresa va fi specificata in pasul urmator. Pentru a confirma alegerea dumneavoastra va rugam accesati butonul aflat la baza metodei de plata alese.
In cazul in care ati specificat deja o adresa (de facturare sau de livrare), aceasta va fi afisata si o veti putea alege. Accesati adresa pentru a putea completa campurile de mai jos si confirmati cu butonul de mai jos. In cazul in care ati decis si nu doriti o adresa de livrare, va rugam accesati optiunea „pasul urmator“ pentru a continua.
Aici va aparea din nou cuprinsul complet al comenzii dumneavoastra si modalitatea de plata incluzand taxe de livrare, date personale si adresa de livrare, modalitatea de livrare si modalitatea de plata. Va rugam verificati cu atentie aceste date. Pentru a finaliza comanda, apasati pe “Plaseaza comanda”. Cu acest pas comanda va fi inregistrata si suma de plata va fi retrasa din contul dumneavoastra

II.5.6. Pasul 6 – confirmarea comenzii de catre Eventim.RO.
Acum veti primi un mesaj prin care sunteti informat ca a fost inregistrata cu succes comanda dumneavoastra. In urmatoarele minute veti primi un email de confirmare a comenzii dumneavoastra cu un numar de comanda. Puteti imprima aceste date imediat apasand pe simbolul de imprimare.
In cazul in care alegeti optiunea print@home (imprima biletele), pe aceasta pagina veti putea vedea un buton suplimentar. Va rugam apasati acet buton si urmati instructiunile pentru a va imprima biletele.

III. DREPTUL DE RETRAGERE
III.1. Toate comenzile sunt finale si nu pot fi anulate sau modificate.
III.2. Clientii finali nu au drept de retragere din contractul de vanzare prin care au achizitionat bilete de la Eventim.RO, având în vedere dispozițiile art.16 alin.1 lit.a si lit.l) din OUG nr.34/2014, prin care au fost implementate dispozitiile art.16 (1) din Directiva nr.2011/83/UE din 25.10.2011 privind drepturile consumatorilor.
III.3. Prin incheierea contractului de vanzare bilete, clientul achizitioneaza si servicii de intermediere, administrare comanda, precum si servicii conexe acestora (exemplu: Eventim Carefree, transport si livrare bilete, etc.). Toate aceste servicii sunt exceptate de la aplicarea dreptului de retragere, conform art.16 alin.1 lit.a) din OUG nr.34/2014, avand in vedere faptul ca prin comanda si plata efectuata, clientul isi exprima in mod expres acordul in legatura cu inceperea executarii serviciilor de intermediere, administrare comanda si servicii conexe acestora, fiind constient ca prin finalizarea comenzii isi va pierde dreptul de retragere ca urmare a executarii complete a contractului de vanzare de catre Eventim.RO si a prestarii integrale a tuturor serviciilor.
III.4. Pretul serviciilor de intermediere, administrare comanda si servicii conexe nu se returneaza in niciun caz, nici chiar in cazul anularii evenimentului, din cauza faptului ca aceste servicii au fost prestate si finalizate cu succes odata cu achizitionarea biletului si nu depind de desfasurarea efectiva a evenimentului.
III.5. Prezentele clauze se aplica si in cazul existentei unui caz de forta majora.


IV. EVENTIM CAREFREE
IV.1. Cu toate ca pentru biletele vandute in numele si pe seama organizatorilor clientii finali nu se bucura de dreptul de retragere, Eventim.RO a creat serviciul conex Eventim Carefree, care va opera conform clauzelor urmatoare.
IV.2. In momentul in care se realizeaza o comanda online, clientii pot alege serviciul Carefree, serviciu ce le ofera posibilitatea viitoare de a denunta unilateral contractul de vanzare incheiat pana la momentul desfasurarii evenimentului si de a cere returnarea contravalorii biletelor achizitionate, prin achitarea unui procent de 5,5 % din valoarea totala a biletelor, odata cu efectuarea comenzii, acesta reprezentand taxa Eventim Carefree.
IV.3. Returnarea se poate face integral - optiune valida pentru solicitarile primite de Eventim.RO cu cel putin 14 zile inainte de inceperea evenimentului - sau 50% din valoarea biletelor (optiune valida pentru solicitarile primite intre 13 si 7 zile inainte de inceperea evenimentului).
IV.4. Atenție! La calculul valorii biletelor ce urmează a fi restituită nu se vor lua în considerare contravaloarea serviciilor de intermediere, administrare comanda, precum si a serviciilor conexe acestora (exemplu: Eventim Carefree, transport si livrare bilete, etc.).
IV.5. Serviciul Eventim Carefree nu se poate adauga DUPA finalizarea comenzii.
IV.6. Serviciul Eventim Carefree este valabil pana la data inscriptionata pe bilet ca fiind data programata pentru desfasurarea evenimentului si nu mai este valabil in cazul amanarii/reprogramarii acestuia.
IV.7. In timpul procesului de cumparare, optiunea Eventim Carefree apare in pasul alegerii modalitatii de plata. Pentru a finaliza procesul de cumparare, este obligatoriu sa alegeti Da sau Nu pentru serviciul Carefree. Daca este selectata optiunea Da, Eventim Carefree apare ca un articol in cosul de cumparare (5.5% din valoarea biletelor din cosul de cumparaturi).
IV.8. Optiunea Eventim Carefree poate sa fie selectata doar pentru intreaga comanda (pentru toate biletele puse in cos).
IV.9. Clientii care au activat optiunea Eventim Carefree si doresc returnarea banilor trebuie sa solicite acest lucru prin:
- solicitare trimisa la sediul Eventim.ro
- e-mail la adresa contact@eventim.ro
Pentru a incepe procesul de returnare a contravalorii biletelor, clientul trebuie sa trimita biletul in original la sediul Eventim.ro! Data postei trebuie sa se incadreze in intervalele mentionate la art.4.3. de mai sus.
IV.10. Eventim Carefree nu se aplica in cazul intrarii organizatorului in insolventa.

V. PLATA
V.1. Biletele care au fost comandate pentru livrare/ridicare pot fi platite prin card de debit sau de credit, ramburs la livrare, transfer bancar sau prin numerar/card la sediul central Eventim.RO. Fiecare bilet este valid numai dupa ce plata integrala a fost efectuata.
V.2. Taxa Administrare Comanda - in valoare de 2,5% din contravaloarea comenzii se aplica pentru toate comenzile care sunt realizate online pe site-ul Eventim.ro, acestea necesitand prelucrare si asistenta ulterioara pentru finalizarea lor.
V.3. Suma finală achitată de client va putea conține:
Prețul biletului care conține comisionul de vânzare de maxim 10 % din prețul de bază stabilit de organizator (comisionul de vânzare este inclus în prețul biletului).
Taxă de administrare comandă – 2,5% aplicată peste prețul biletului
Taxă Eventim Carrefree 5,5% - aplicată peste prețul biletului.
Taxe de livrare – achitată distinct de prețul biletului.
Taxe aditionale impuse de organizator – conform instrucțiunilor acestora.
V.4. Modalități de plată:
Aveti posibilitatea de a va alege din urmatoarele modalitati de plata, depinzand de eveniment si de perioada comenzii, in Webshop-ul Eventim
V.4.1. PLATA CU CARDUL – VISA SAU EURO/MASTERCARD
Puteti plati contravaloarea biletelor introducand datele cardului dumneavoastra VISA sau EURO/MASTERCARD.
Cand executati plati cu cardul de credit trebuie sa prezentati un card valabil si un act de identitate (buletin sau pasaport) la ridicarea biletelor de la biroul central Eventim.RO (daca aceasta este modalitatea de livrare aleasa). Pentru alte metode de livrare, Eventim.RO isi rezerva dreptul de a cere verificarea documentelor respective si de a anula tranzactia in cazul in care nu le puteti prezenta sau nu doriti sa le prezentati pentru verificare.
Debitul va fi extras de pe cardul dumneavoastra (pentru securitatea dumneavoastra, datele de pe card se vor inregistra doar la sfarsitul tranzactiei, datele nu vor fi salvate, ci trimise direct catre providerul de plati).
Pentru platile cu cardul beneficiarul tranzactiei este S.C. Eventim.RO SRL, București, B-dul.Unirii nr.45, bloc E3, scara 2B, etaj 2, ap.63, Sector 3 pentru bilete cu preturi in lei si de CTS Eventim AG, Contrescarpe 75a, 28195 Bremen / Germany pentru bilete cu preturi in euro. Operatul de plati care realizeaza operatiunile bancare este compania PayU Romania.
INFORMATII IMPORTANTE:
In cazuri rare pot aparea diferente la debitarea cardului folosit pentru cumparare. Aceste diferente sunt generate de o dubla conversie Euro- Ron si sunt cauzate de modul in care datele se trasmit intre operatul de plati si institutiile bancare locale. Va rugam ca, daca se intampla acest gen de situatie, sa ne contactati la adresa contact@eventim.ro pentru a o putea rezolva.

Cumparatorul si proprietarul cardului trebuie sa fie una si aceeasi persoana. Incercarea de a cumpara un bilet, fara ca datele de pe card sa coincida cu cele ale cumparatorului poate duce la anularea tranzactiei, fara notificari anterioare, banii fiind transferati inapoi pe card iar rezervarea fiind anulata.
V.4.2. PLATA RAMBURS
Plata ramburs poate fi efectuată la comenzile pentru care a fost solicitată livrarea prin curier rapid. Biletele comandate vor fi predate societatii de curierat, care le va livra conform celor menționate la art.VI.
In cazul in care curierul nu va gaseste la adresa de livrare pe care ati indicat-o, comanda va fi anulata.

VI. LIVRARE, MANIPULARE, TAXE TRANSPORT
VI.1. Biletele comandate online pot fi ridicate de la sediile Eventim.RO, se poate opta pentru livrarea acestora prin curier sau prin print@home.
VI.2. Biletele pot fi ridicate de la sediile Eventim Romania, dupa efectuarea platii in cazul in care ati ales optiunile de plata prin card sau transfer bancar. In cazul optiunii Ridicare de la sediul Eventim, se percepe o taxa de 3 RON/comanda.
Eventim.RO - Bucuresti:
București, B-dul.Unirii nr.45, bloc E3, scara 2B, etaj 2, ap.63, Sector 3
contact@eventim.ro

VI.3. Taxa de transport este suportata exclusiv de client, in urma alegerii personale a acestei modalitati de livrare si de plata si este in valoare de 19 lei pentru Romania, inclusiv Bucuresti si 120 lei pentru livrarile internationale.
VI.4. Biletele comandate online sunt trimise prin curier rapid dupa efectuarea platii, urmând a fi livrate în termen de maxim 15 zile de la data plății; riscul ii revine integral cumparatorului. In cazuri exceptionale (de exemplu: evenimente majore) livrarea biletelor poate dura pana la 21 de zile lucratoare.
VI.5. Eventim.ro este intermediar si nu este responsabil de livrare. Cu toate acestea, Eventim va depune toate eforturile pentru a asigura livrarea in termenii stabiliti.
VI.6. Eventim.RO nu accepta nicio responsabilitate privitoare la biletele ce au fost livrate in conditii normale catre cumparator.
VI.7. Reclamatiile privitoare la deteriorarea sau neprimirea biletelor vor fi directionate catre Eventim.RO la adresa de e-mail: contact@eventim.ro, urmand a fi solutionate in maxim 15 zile de la data primirii tuturor informatiilor relevante.
VI.8. In cazul pierderii biletelor, nu se pot emite alte bilete care sa le inlocuiasca pe cele pierdute. Biletele nu pot fi utilizate impropriu, copiate sau schimbate.
VI.9. Accesul la eveniment se face dupa principiul primului sosit. Biletul autorizat primul este considerat valid. Alte bilete cu aceleasi date de identificare vor fi declarate invalide si accesul nu va fi permis.
VI.10. Prin utilizarea biletului ca forma de acces, cumparatorul accepta implicit termenii si conditiile de utilizare impuse de organizator si regulile proprii locului de desfasurare a evenimentului.
VI.11. Optiunea Print@home nu este disponibila pentru toate evenimentele. Daca la evenimentul care va intereseaza nu intalniti aceasta optiune, inseamna ca pentru acel eveniment nu se emit bilete electronice, fiind disponibile doar bilete in format clasic.
VI.12. In cazul optiunii Print@home, primiti biletul/biletele prin e-mail si puteti sa le tipariti imediat dupa finalizarea procesului de comanda.
VI.13. Puteti sa verificati comanda si sa tipariti biletul/biletele accesand Contul Meu/Comenzile mele. Atentie: nu este suficient sa prezentati email-ul de confirmare a comenzii la intrare! Va trebui sa tipariti biletele din Contul Meu/Comenzile mele.


VII. ANULARI, MODIFICARI, RETURNARI
VII.1. În cazul în care un organizator de eveniment decide să anuleze, să amâne, sa reprogrameze un eveniment, sa modifice programul evenimentului (ora/program artistic/etc.) sau să schimbe un loc de desfasurare a evenimentului, organizatorul este singurul responsabil de a decide dacă biletele pot fi returnate, rambursate sau schimbate.
VII.2. Sumele incasate de Eventim.RO S.R.L., in numele si pe seama organizatorului de evenimente, sunt varsate periodic in conturile acesuia, conform contractelor cu acesta. Organizatorul de evenimente este exclusiv raspunzator pentru rambursarea contravalorii biletelor in cazurile si conditiile pe care acesta le stabileste si le comunica la punerea in vanzare a evenimentului.
VII.3. Biletele vandute de Eventim.RO in numele si pe seama organizatorilor de evenimente sunt proprietatea acestora din urma, motiv pentru care Eventim.RO nu garanteaza si nu este raspunzator pentru continutul acestora.
VII.4. Eventim.RO nu este raspunzator pentru eventualele intarzieri, amanari, anulari, reprogramari, modificari de program artistic sau deficiente de organizare ale evenimentului pentru care au fost cumparate biletele sau pentru conditii/restrictii/limitari impuse de organizator sau de institutii ale statului cu privire la orice aspect al evenimentului (mod de achizitionare, pret, numar maxim de bilete ce pot fi achizitionate de o persoana, etc.). Orice reclamatii privind aceste aspecte urmeaza a fi directionate catre organizatorul evenimentului, la datele de contact pe care acesta le va face publice pe pagina evenimentului creata pe siteul www.eventim.ro, odata cu punerea in vanzare a biletelor.
VII.5. Eventim.RO este doar un mandatar distribuitor de bilete si de aceea nu poate fi facut responsabil pentru returnarea contravalorii biletelor de acces in cazul anularii, amânării, reprogramarii sau modificării evenimentului in orice mod.
VII.6. In cazul returnarilor realizate de catre organizator, acesta va returna contravaloarea biletului. Alte posibile taxe aditionale/comisioane/taxa administrare comanda/taxa Eventim Carrefree/costuri de livrare/costuri de call center etc nu pot fi sub nicio forma returnate. De asemenea, nu vor fi returnate nici alte cheltuieli adiacente suportate de catre client (de transport, cazare, taxe de livrare sau alte taxe/costuri).
VII.7. Cererile de rambursare vor fi adresate organizatorului de evenimente, ale cărui date de contact vor fi facute publice pe pagina dedicata vanzarii de bilete aferenta fiecarui eveniment in parte din cadrul siteului www.eventim.ro.
VII.8. Rambursarea efectiva a contravalorii biletelor va fi realizata exclusiv de catre organizatorul de evenimente, din fondurile proprii si conform procedurii pe care o va face publica la momentul punerii in vanzare a biletelor, care va contine: identitatea organizatorului, date de contact, modalitatea prin care clientul final va solicita rambursarea, mijlocul prin care rambursarea propriu-zisa va fi efectuata.
VII.9. In scopul facilitarii rambursarii de bilete, clientii finali agreeaza faptul ca datele lor cu caracter personal necesare rambursarilor vor fi transmise organizatorilor de evenimente, la cererea acestora.
VII.10. Organizatorul are dreptul de a rambursa contravaloarea biletelor personal sau prin mandatar, la libera sa apreciere.
VII.11. În cazul în care Eventim.RO S.R.L. va accepta un asemenea mandat din partea organizatorului, rambursarile vor fi efectuate exclusiv in numele si pe seama organizatorului si exclusiv din fondurile proprii ale organizatorului, in limitele punerii acestora la dispozitia Eventim.RO S.R.L., urmatoarele reguli generale fiind aplicabile:
VII.11.1. În cazul anulării unui eveniment, biletele pot fi returnate in vederea rambursarii contravalorii acestora, in termen de pana la doua luni de la data planificată a evenimentului, la locul de cumpărare. Astfel:
a) Pentru biletele achizitionate din reteaua Eventim Germanos (Telekom) Carturesti, OMV, Humanitas, Vodafone, Carrefour, etc): returnarea banilor se va face la punctul de vanzare de unde au fost achizitionate, cu prezentarea si retinerea biletelor in original.
b) Pentru livrarile prin Curier
- Clientii Eventim vor putea trimite biletele prin curier la sediul central, București, B-dul.Unirii nr.45, bloc E3, scara 2B, etaj 2, ap.63, Sector 3, banii fiind returnati in contul din care a fost facuta plata. Costul transportului va fi suportat de expeditor.
c) Pentru bilete Print @Home – banii se vor returna automat in termen de pana la 10 zile lucratoare pe cardul cu care s-a efectuat plata.
VII.11.2. Clientul va indica urmatoarele date: nume și număr de cont, banca si cod bancar pentru rambursare.
VII.11.3. In cazul returnarilor realizate de catre organizator, prin mandatar Eventim.ro, se va returna contravaloarea biletului ramasa dupa deducerea taxelor de intermediere/comisioanelor si a tuturor taxelor aditionale: taxa administrare comanda/taxa Eventim Carrefree/costuri de livrare/costuri de call center etc care nu pot fi sub nicio forma returnate. De asemenea, nu vor fi returnate nici alte cheltuieli adiacente suportate de catre client (de transport, cazare, taxe de livrare sau alte taxe/costuri).
VII.12. In cazul amanarii sau relocarii unui eveniment, urmatoarele reguli vor fi aplicabile:
VII.12.1. In cazul amanarii unui spectacol, biletele raman valabile pentru clientii care vor sa le pastreze, si vor asigura spectatorilor accesul la spectacol si pozitia in sala conform biletului.
VII.12.2. Pentru echivalarea pozitiei in sala cu cea de pe bilet, va rugam sa urmariti pagina evenimentului de pe site-ul eventim.ro, unde vom posta informatiile necesare echivalarii locurilor imediat ce organizatorul evenimentului ni le face cunoscute.
VII.12.3. In cazul in care se doreste recuperarea contravalorii biletelor, aceasta este posibila numai daca organizatorul permite acest lucru, procedura de returnare fiind identica cu cea a spectacolelor anulate, cu mentiunea ca perioada de returnare va fi delimitata de organizator, iar Eventim.ro ca si companie de ticketing (si nu de organizare evenimente) care colecteaza contravaloarea biletelor in numele organizatorilor terti, trebuie sa respecte dispozitiile acestora. Recuperarea contravalorii biletelor poate fi efectuata pana la data evenimentului.

VII.13. În cazul anulării, amânării sau oricărei alte forme de schimbare a unui eveniment, Eventim.RO își rezervă dreptul de a informa clienții care au cumpărat bilete pentru acest eveniment cu privire la aceste modificări. Aceste informații sunt un serviciu voluntar al Eventim.RO și pot avea loc prin poștă și / sau electronic prin e-mail sau sms dacă sunt furnizate date de contact corecte.

VIII. PIERDERE/FURT
VIII.1. In cazul in care clientul pierde biletele sau acestea ii sunt furate, vor fi aplicabile regulile de mai jos.
VIII.2. Biletele sunt documente securizate – de aceea nu pot fi schimbate in cazul pierderii sau furtului.

IX. DATE CU CARACTER PERSONAL
IX.1. Prelucram datele cu caracter personal ale clientilor finali cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare si potrivit informarii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal disponibila aici.

X. SFERA DE APLICARE, LOCUL DE JURISDICTIE, LEGEA APLICABILA
X.1. Aceiasi termeni si aceleasi conditii generale de utilizare sunt valabile si pentru detinatorii de licente de software de vanzare Eventim, care utilizeaza sistemul Eventim - outleturi.
X.2. In cazul litigiilor, acestea vor fi solutionate de catre instanta competenta din Bucuresti.
X.3. Legile aplicabile sunt legile din Romania.